Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Szállítási információk

A vásárló/megrendelő/fogyasztó és a vállalkozás/webáruház közötti szerződéskötés létrejötte:

A szerződés akkor jön létre, ha az értékesítő a megrendelést követő válasz email-t követően egy újabb e-mailben értesíti a fogyasztót a megrendelés teljesítéséről, a termék futárnak adásáról vagy az üzlethelyiségben történő személyes átvehetőségéről.

Fizetési módok:

  • Előre utalás, bankszámlaszámunk: 11600006-00000000-18595893

  • Utánvét

  • Utánvét csomagpontban.

 

Szállítási mód belföldre

Webáruházunk lehetőséget nyújt a megrendelések személyes átvételére is, telephelyünkön, illetve üzletünkben 6500 Baja, Kossuth Lajos u. 11.

Magyarországi szállítási feltételek

Az áruházban kiválasztott és megrendelt terméket az GLS futárszolgálatával juttatjuk el Önökhöz! A kiszállítás határideje a rendelés feladásától számított 1-3 munkanap. Az GLS futárszolgálat munkanapokon, reggel 8 és délután 5 óra között kézbesítenek! Kérjük vegyék figyelembe, hogy nem tudjuk előre pontosan megmondani, hogy az adott területen mikor szállítanak a futárok. Általában igaz az, hogy a felvételt következő munkanapon, munkaidőben kézbesítenek, ám határozott időpontra történő szállítást sajnos nem tudjuk garantálni!

Amennyiben sem Ön, sem valamely családtagja nem tartózkodik otthon, akkor érdemes olyan címet megadni ahol munkaidőben át tudja venni a csomagot (pl. a munkahelyét). A megjegyzésben feltüntethet egyéb tudnivalókat is a szállítási címmel kapcsolatban, illetve feltétlenül adja meg mobiltelefonját a futár számára. Sikertelen kézbesítés esetén a posta az Önhöz tartozó helyi postára teszi le a csomagot, amit 5 napon belül át vehet, ha ez idő alatt nem teszi meg akkor utána vissza szállítják üzletünknek a kiküldött csomagot.

 

Előre utalás és utánvételnél is bruttó 1450,-Ft, a szállítási költség.

Bruttó 50.000,-Ft feletti előre utalásos vásárlás esetén a kiszállítás ingyenes. Ha a közelünkben lakik személyesen is átveheti csomagját.Magyarországon kívül nem szállítunk csomagot!

Miután megrendelésének feldolgozása megtörtént és a csomagot munkatársaink összekészítették, átadják a futárszolgálatnak. Ezzel egyidőben erről értesítést küldünk Önnek a megadott email-címre. A futárszolgálat a kiszállítást megelőzően értesítést küld Önnek a csomag érkezéséről.

Mi történik akkor ha éppen dolgozik, vagy nem tartózkodik otthon ha megérkezik csomagja? A futár mindenféleképp felhívja Önt telefonon, és időpontot egyeztet Önnel a kiszállításról.

Ha nem érkezne meg a csomag email-ben küldött értesítőnk szerint -másnap vagy az azt követő napon-, kérjük vegye fel munkatársainkkal a kapcsolatot a +36 30 912-8055-ös telefonszámon vagy a broadway75@freemail.hu email címen.  Az általunk megadott csomagszámmal a csomag már nyomon követhető a GLS Futárszolgálat ügyfélszolgálatánál.

Sérült csomag

Kérjük, hogy a futártasakot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni. Ha olyan sérülést tapasztal a tasakon, mely a benne lévő áru károsodására utal, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Ha magán a tasakon van egy kis karcolás, az még nem utal a benne lévő termék sérülésére. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban térítésmentesen cserélni a küldeményt. Ha sérülést tapasztalnak, kérjük haladéktalanul lépjenek ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba a broadway75@freemail.hu e-mail címen vagy munkaidőben a 0630 912 80 55 telefonszámon.